Solariile de grădină Cortis© se numără printre cele mai ușor de montat și de utilizat variante de solar. Acestea sunt alcătuite din structură metalică din oțel zincat, caracteristică ce le oferă un grad ridicat de protecție împotriva coroziunii, iar ca acoperire beneficiază de o folie din polietilenă armată de calitate superioară, produsă cu ajutorul tehnologiei RipStop - un tip de întăritură ce determină o mai bună rezistență la rupere, utilizată inclusiv pentru fabricarea uniformelor militare sau a parașutelor.
Perioada de garanție pentru solariile de grădină Cortis©: 2 ani - garanția acoperă folia și țevile, fiind un beneficiu care poate fi acoperit doar în anumite condiții, după cum se poate vedea mai jos:
Trebuie acordată o atenție deosebită modalității de montaj și de întreținere a solarului, deoarece nu fac obiectul garanției următoarele:
În cazul în care folia sau țevile solarului prezintă defecțiuni ce se încadrează în condițiile de garanție, îți poți revendica acest drept după cum urmează:
Pasul 1. Se trimite dovada defecțiunii pe email, la adresa reclamatii@mesteresti.ro, împreună cu descrierea situației și cu datele de contact ale persoanei pe numele căreia a fost înregistrată comanda, precum și ale persoanei care depune reclamația.
Pasul 2. După primirea reclamației, aceasta va fi analizată de către comerciant, astfel încât să se determine exact dacă defecțiunea se încadrează în condițiile de garanție.
Pasul 3. În cazul în care defecțiunea se încadrează în condițiile de garanție, vei fi contactat telefonic de către un reprezentant al companiei, care îți va explica în detaliu cum se va realiza procesul de înlocuire a produsului defect. Procesul de înlocuire presupune trimiterea prin curier a produsului nou, cu ridicarea celui defect.
Orice reclamație trebuie să fie însoțită de factură sau de bonul fiscal, astfel încât garanția să poată fi asigurată, precum și de dovada gradului de deteriorare al produsului.
Pentru a te asigura că produsul este conform cu ceea ce ai comandat, la recepționarea coletului este important să verifici cu atenție pachetele primite. În cazul în care lipsesc piese sau acestea au fost avariate din cauza transportului, trebuie să faci o reclamație la primirea coletului. Totodată, dacă ambalajele prezintă urme vizibile de deteriorare și murdărie, indicat ar fi să refuzi primirea coletului.