Livrarea produselor se realizează conform detaliilor stabilite la plasarea online a comenzii sau a celor stabilite telefonic, împreună cu unul dintre consilierii MESTERESTI. Pentru fiecare produs este specificat în pagina de descriere termenul de livrare, care poate varia în perioadele aglomerate din an.
Costul transportului diferă în funcție de produs și de specificațiile acestuia. Unele produse beneficiază de transport gratuit, în timp ce alte produse pot avea un cost fix sau variabil de transport.
În anumite situații, în special pentru coletele mari, greutatea facturabilă a acestora va fi cea volumetrică, rezultat al înmulțirii lungime x lățime x înălțime (în centimetri), împărțit la 6000. Consilierul vă va comunica costul transportului și în acest caz.
În funcție de tipul produsului, modalitățile de livrare disponibile sunt:
Pentru majoritatea produselor, MESTERESTI îți asigură transport în toate zonele țării. În funcție de tipul produsului sau de cantitatea comandată, transportul poate fi gratuit.
La primirea coletului este important să verifici cu atenție pachetele primite. În cazul în care lipsesc piese sau acestea au fost avariate din cauza transportului, trebuie să faci o reclamație la primirea coletului.
Te rugăm să refuzi primirea coletului și dacă ambalajul prezintă urme vizibile de deteriorare și murdărie sau dacă sesizezi că produsul nu este în stare bună (din interior se aud zgomote de produs spart). La refuzarea coletului, este important să îi soliciți curierului completarea unui Proces Verbal de marfă deteriorată la livrare.